הדרך היעילה לאבטח קבצי נתונים
הדרך היעילה לאבטח קבצי נתונים

הדרך היעילה לאבטח קבצי נתונים

אחד היתרונות העיקריים של גיבוי מחשב בענן הוא בכך שהוא מאפשר גישה נוחה לקבצים המגובים מכל מקום עם אינטרנט, ולכן ניתן לאחזר את הקבצים שלהם מכל מכשיר, בכל מקום ובכל זמן. זה שימושי במיוחד לעסקים עם עובדים שנוסעים או עובדים מרחוק.

כיצד ניתן למנוע קריסת נתונים במקרה אסון טבע או חירום

אבטחת מידע לעסקים קטנים הפגיעים במיוחד להתקפות סייבר בשל המשאבים המוגבלים שלהם והיעדר מחלקת IT ייעודית. יעילה ביותר מכיוון שיישום אמצעי  ואבטחת נתונים נאותים יכול לעזור להגן על עסקים קטנים מפני הפרות יקרות ולשמור על אמון הלקוחות.

יתרון נוסף של גיבוי PC בענן הוא רמת אבטחה הגבוהה לקבצים המגובים. הקבצים מאוחסנים בשרתים מאובטחים המנוהלים ומתוחזקים על ידי אנשי מקצוע, מה שמפחית את הסיכון לאובדן נתונים עקב כשל חומרה או בעיות אחרות. בנוסף, ספקי גיבוי בענן רבים משתמשים בהצפנה כדי להגן על הקבצים במהלך ההעברה והאחסון, מה שמספק שכבת אבטחה נוספת.

לגיבוי למחשב בענן יש גם את היתרון של יכולת הרחבה, הוא מסתגל בקלות לצרכים המשתנים של העסק. ככל שעסק גדל, הוא מוסיף עוד שטח אחסון ולהגדיל את מספר המשתמשים שיכולים לגשת לקבצים המגובים. כמו כן  הוא מספק גם פתרון חסכוני לעסקים שכן הוא מייתר את הצורך בחומרה ותוכנה יקרים, ואת העלויות הכרוכות בתחזוקה ועדכון שלהם. הוא גם מספק גיבוי מחוץ לאתר שהוא חשוב במקרה של אסון טבע או חירום אחר המשפיע על המיקום הפיזי של העסק. למעשה זוהי הדרך היעילה והחסכונית לכל בעל עסק להגן על הקבצים שלו בעלויות חסכוניות וברמת אבטחה גבוהה.

מהם האמצעים שיש לנקוט כדי להגן ממתקפות סייבר

אחד הצעדים החשובים ביותר שעסקים קטנים יכולים לנקוט כדי להגן על המידע שלהם הוא ליישם מדיניות סיסמאות חזקה. סיסמאות צריכות להיות ייחודיות, מורכבות ומתעדכנות באופן קבוע. אימות דו-גורמי, שבו נדרשת צורה שנייה של זיהוי מוסיף שכבת אבטחה נוספת. צעד חשוב נוסף הוא עדכון תוכנה ומערכות אבטחה. הכוללים לרוב תיקוני אבטחה שמתקנים פגיעויות במערכת. שימוש בתוכנה מיושנת יכול להשאיר עסק פתוח להתקפות. ולכן צריך לשקול השקעה בחומת אש כדי להגן על הרשת שלהם ולהגביל את הגישה למשתמשים לא מורשים.

הצפנה היא כלי יעיל נוסף להגנה על מידע רגיש. הצפנת הנתונים הופכת אותם לבלתי קריאים לגורמים לא מורשים, גם בפריצת מערכת. עסקים קטנים צריכים לשקול הצפנת נתונים רגישים כגון מידע פיננסי, נתוני לקוחות ומידע עסקי סודי.

כמו כן חובה להכשיר את העובדים כיצד לזהות ולמנוע איומי סייבר, כגון הודעות דיוג וקישורים חשודים. והם צריכים להיות מודעים לחשיבות של אבטחת מידע ונתונים ולתפקיד שהם ממלאים בהגנה על העסק. עסקים קטנים צריכים גם לשקול לעבוד עם ספק שירות מנוהל (MSP) או ספק שירותי אבטחה מנוהל (MSSP) כדי לסייע בהגנה על המערכות והנתונים שלהם. ספקים אלה יכולים להציע מגוון שירותים, כגון ניטור, זיהוי איומים ותגובה לאירועים. כדי שלעסקים קטנים תהיה הגנה חזקה על המידע שלהם ובכך לשמור על אמון הלקוחות עליהם למצוא חברה אמינה שתדאג לכל צרכיהם, חברת  COMEL היא  חברה ותיקה משנת 1999 הנותנת מענה מהיר חכם ואמין בכל זמן. צרו קשר לטלפון: 0522939438 ותרגישו בטוחים.

הדרך היעילה לאבטח קבצי נתונים
להצעת מחיר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

להצעת מחיר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר