כך שירותי מחשוב יכולים להזניק את רווחיות העסק
גיבוי ענן לעסקים

כך שירותי מחשוב יכולים להזניק את רווחיות העסק

הטרנספורמציה הדיגיטלית לא פוסחת היום על אף תחום במשק. פתרונות ניהול מידע חכמים מאפשרים כיום לארגונים להתייעל, לגשת למידע מכל מרום ובכל זמן, להעניק שירותים איכותיים יותר ללקוחותיהם ולמצות את המיטב מהפעילות שלהם. במובן הזה, תשתית מחשוב המנוהלת בחוכמה היא השקעה. כמו בכל השקעה ראויה, גם כאן מובטחת לנו תשואה משתלמת. המומחים של ביתא פתרונות מחשוב, המציעים טווח רחב של שירותים לייעול תשתיות דיגיטליות בקרב עסקים, ריכזו עבורך כאן כמה מהדרכים המרכזיות בהן שירותי מחשוב משפרים את הרווחיות.

רוצה להפיק את המרב ממערכות המידע בעסק? הצעד הראשון שלך מתחיל כאן!

למצות את המיטב מהזמן שלך

כל יישום טכנולוגי שאנו עושים בו שימוש בארגון נועד בסופו של דבר לשרת מטרה אחת ויחידה – לייעל את פעילות העסק. אם הטכנולוגיה שלך לא עושה את זה, משהו הלך לאיבוד בדרך. על פי מחקרים שנערכו בקרב טווח רחב של ענפי תעשייה, השבתות לא מתוכננות בתשתיות מחשוב עולות לארגונים מעל 50 אלף דולר בממוצע בשנה לכל 100 משתמשים. העובד הממוצע יפסיד כ-12.4 שעות בשנה בגלל תקלות בשרתים ורשתות. משמעות הדבר בפועל היא שתחזוקה וניהול מקצועיים של תשתיות ה-IT, יאפשרו לך לחסוך זמן יקר וסכומים לא מבוטלים.

ייעול התשתיות הדיגיטליות שלך

מהרגע בו אנו מעבירים את תשתיות המחשוב לידיים מקצועיות, אנו מגייסים לארגון שלנו מומחיות חדשה שלא הייתה ברשותנו לפני כן. כחלק מהשירות, נקבל ייעוץ מקיף כיצד לצמצם את התשתיות במתחם שלנו באופן אופטימלי. החיסכון לא יבוא לידי ביטוי רק בעלויות החומרה, אלא לעתים קרובות גם בצריכת האנרגיה. בנוסף, שירותים אלו לעתים קרובות עשויים להוזיל משמעותית את עלויות הביטוח שלך.

מודל תשלומים נוח וחכם יותר

כולנו זקוקים לשירותי מחשוב. עם זאת, טעות פטאלית שבעלי עסקים עוסקים היא להמתין עד לרגע בו נדרשת התערבות מידית כדי לפנות לאיש מקצוע. כך, אנו לרוב מוציאים סכומים גבוהים על תיקונים, רכישת ציוד או עדכוני תוכנה. שירותי מחשוב שוטפים, לעומת זאת, יאפשרו לך לקבל מערך נרחב של שירותים בתשלום ריטיינר חודשי קבוע ונוח. מודל זה יאפשר לך לתכנן את תקציב ההוצאות שלך בצורה יעילה ומוקפדת יותר ולעתים קרובות להימנע משירותים יקרים.

ביתא פתרונות מחשוב מעמידה לרשותך צוות מקצועי מסביב לשעון המלווה אותך בכל שלב בהתפתחות העסקית שלך. נשמח לסייע לך לייעל את תשתית המחשוב, לשמור עליה מתוחזקת היטב ולהתאימה לצרכים שלך באופן מיטבי. למידע נוסף, אנו מזמינים אותך ליצור קשר עוד היום.

גיבוי ענן לעסקים
להצעת מחיר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

להצעת מחיר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר